måndag 18 januari 2010

En natt på Daemon Hall: 609

En berömd skräckboksförfattare öppnar en tävling för unga skibenter. De som vill delta får i uppgift att skriva en skräcknovell och de fem finalisterna som utses ska enligt reglerna tillbringa en natt på den förfallna herrgården "Daemon Hall" tillsammans med författaren där de ska utse vinnaren av tävlingen. De fem undomarna tycker det verkar ganska lungt men de tar fel, under natten försvinner finalisterna en efter en, spänningen och skräcken stiger...

Eftersom jag var halvdåsig, hade feber och det var mitt på dagen när jag läste den så måste jag ha missat poängen eller nåt för jag tyckte inte den var så speciellt läskig, men jag tyckte den var bra ändå och om man bortser från det kan den nog vara riktigt blodisande. Skriven av Andrew Nance.

1 kommentar:

  1. Innehållet i boken påminner om klassikern Tio små negerpojkar av Agatha Christie.Läs den!

    SvaraRadera